Service & Garantie

Wij streven naar de hoogste kwaliteit producten en service, toch kan het voorkomen dat je het product of de service niet voldoet aan jouw eisen of verwachtingen. Mocht dit het geval zijn dan kun je altijd het product naar ons terug sturen, wij doen er dan alles aan om de kwestie zo goed mogelijk op te lossen.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.

  • Er is een defect binnen de garantietermijn van het product
  • Er is een defect buiten de garantietermijn of door val-, stoot- of waterschade
  • Het product verkeerd geleverd door Ons
  • Er is sprake van een verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag gaan wij eerst bekijken of het probleem binnen of buiten de garantie valt. Producten met vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen bijna altijd buiten de garantie. Als het blijkt niet een garantiegeval te zijn, kunnen er kosten verbonden zijn aan het onderzoek en de reparatie van de computer.

Vragen over service en retourneren

Heb je een vraag over de garantie, het retourneren van producten of een andere service vraag? Neem dan contact met ons op via: service@techfixers.nl.

Service & Garantie

Wij streven naar de hoogste kwaliteit producten en service, toch kan het voorkomen dat je het product of de service niet voldoet aan jouw eisen of verwachtingen. Mocht dit het geval zijn dan kun je altijd het product naar ons terug sturen, wij doen er dan alles aan om de kwestie zo goed mogelijk op te lossen.

Aanspraak maken op garantie en/of reparatie

In de volgende gevallen kun je aanspraak maken op garantie of jouw product ter reparatie aanbieden.

  • Er is een defect binnen de garantietermijn van het product
  • Er is een defect buiten de garantietermijn of door val-, stoot- of waterschade
  • Het product verkeerd geleverd door Ons
  • Er is sprake van een verkeerd besteld product of retourneren onder de wet Koop op Afstand

Zodra een product bij ons binnenkomt voor een garantieaanvraag gaan wij eerst bekijken of het probleem binnen of buiten de garantie valt. Producten met vocht-, val-, stoot-, of drukschade vallen bijna altijd buiten de garantie. Als het blijkt niet een garantiegeval te zijn, kunnen er kosten verbonden zijn aan het onderzoek en de reparatie van de computer.

Vragen over service en retourneren

Heb je een vraag over de garantie, het retourneren van producten of een andere service vraag? Neem dan contact met ons op via: service@techfixers.nl.